2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Öğrenci Servisleri Duyurusu

11.09.2018 398

MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULU

2018-2019 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI

ÖĞRENCİ SERVİSLERİ DUYURUSU

 

      Okulumuzun servis sözleşmesini yapmak için Taşımacıyı Tespit Komisyonu tarafından servis sözleşmesi yapmak üzere hazırlanan bilgilendirme notları aşağıda belirtilmiştir.

 

1. İşin Niteliği: Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu öğrencilerinin servisle taşınması

 

2. Şartname ve ekleri okul idaresinden ücretsiz alınabilir.

 

3. Servis çalıştırma işi 14/09/2018 Cuma günü saat 14:00´da okulumuz Çok Amaçlı Salonu´nda yapılacaktır.

 

4. Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenen belgeler:

 

a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,

 

b) Gerçek kişi olması halinde servis çalıştırma işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve/ veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

 

c) Tüzel kişi olması halinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

 

ç) Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişiliklerde üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

 

d)Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

 

e)Tahdit ve/ veya tahsis uygulanan illerde tahditli/ tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,

 

f) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,

 

5. Hazırlanan belgeler ve şartname 14/09/2018 Cuma günü saat 14:00´a kadar şartnamede istenilen tüm belgelerin hazırlanıp dosyalanmış ve listelenmiş şekli ile kapalı zarf içinde Mehmet Akif Ersoy OrtaokuluTaşımacıyı Tespit Komisyonuna teslim edilecektir.

 

6. Taşımacıyı Tespit Komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.

 

7. İlanımızda belirtilen dosyaların açılma saati gelince,, komisyonumuz isteklilerin belgelerini inceleyip eksik belgesi bulunanları değerlendirmeye almayacaktır. Bu durum, istekliler önünde bir tutanakla tespit edilip, okul servisi taşıma işine katılamayacak olanlar salondan çıkarılacaktır.

 

8. Eksik belgesi bulunmayanların belgeleri incelenip EK-3´teki kriterlere uygun planlama yapılarak karar verilecektir.

 

Askıya Çıkış Tarihi: 07/09/2018